Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2007 18:22 - В търсене на жената...
Автор: vanguard Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6626 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 26.03.2007 18:34


  Една моя много близка до сърцето ми приятелка, ми подсказа нещо, което се оказа доста мъглява тема, в иначе и без това разбърканото ми и хаотично самосъзнание.
 Какъв е моят тип жена?
Нали знаете, мъжете се радват на различни първични полови белези в жените, а някой по-малко цинични и по-нежни души даже имат изисквания дори към неща като цвят на косата, очите, устните, височината, ЕГН семейно положение и т.н.
Колкото и да са ни объркани понятията, всеки има някакви изисквания. Аз лично винаги съм харесвал високи, тъмни (не мургави) жени.  Дълга коса, дълги крака и едри гърди. Очите разбира се тъмни, тъмните очи са по-изразителни и човек може да се огледа в тях.  Ей това, в общи линий винаги съм смятал за моя тип жена.
Не, никога не съм го търсел целенасочено, но ако трябваше да опиша в себе си как би трябвало да изглежда перфектната за мен жена...така щеше да бъде.
Ако оставим настрана физическите белези, идеалната Мис Вангард трябваше да е мълчалива, интелигентна и загадъчна. Да можеше да каже с жест или поглед повече от колкото с хиляди приказки.
 И това не съм търсил целенасочено...
Според старият чичко Фройд, ние мъжете търсим преди всички в една жена, това което е оставила като впечатления в нас...майката. Може и да е вярно, не знам.
 Днес обаче се замислих, колко от това което уж беше за мен иделаната жена, съм случил да открия.
За да не ви изреждам многобройните си "похождения", ще карам направо....някъде около 10%.
Като тия 10% са пръснати като белези между много хора. Брюнетки, блондинки (ама истински), високи, ниски, кльощави, нормални, приказливи (тук май без изключение всички), мълчаливи ( 1-2 редки експоната). Аууу, тотална безпринципност от моя страна. Я да видим сега, как стана така че принципен и отговорен млад г-н като мен, престъпи и поруга основните си претенции.
В самото начало беше Първият път.
За да създадеш първият си път са нужни няколко качества, първото от които е, да не бъдеш претенциозен.  „Който подбира, онанира!” – тая фраза я чух доста по-късно, но останах поразен колко близко беше до моя мироглед по времето на „Първия път”.
Мога да благодаря само на съдбата, че без да съм го търсил нарочно, ме сдоби с прекрасен човек за това свещенодействие.
Прекрасна и усмихната, със страхотно тяло.
Външен вид – мой тип.
Начин на мислене, поведение – никакво съвпадение!
 Това че нямаме съвпадение си пролича 7 месеца по-късно, когато се наложи да се разделим поради несъвестимост на характерите (разбирайте, че тя си намери по-сходен характер).
Такам, това бе първият опит и някак си мога да се разбера.Вторият случай беше много по-близък до търсеният от мен идеал.
Тъмнокоса, загадъчна жена. Чувствена и гореща като южняшкото слънце. Мълчалива, но когато заговореше с прекрасният си и топъл глас ме караше да настръхвам от възбуда. Лошото беше, че аз не бях във форма след първото си и голямо разочарование, а тя усещаше със всичко в себе си проблема. Тъмнокосите и загадъчни жени могат да крият в себе си истинки вулкан от чувства и , по-добре бъдете сигурни какво правите с тях. Този вулкан не влизаше в сметките ми за идеалната жена и когато избухна пред мен, бързо свих платната.
 Голямата любов в живота ми, беше толкова далеч от всичко което съм търсил в живота си, че се наложи да преосмисля коренно идеала си. Висока, руса, светла....синеока. Сините очи които винаги са ме плашили, станаха най-любимото нещо в живота ми. Виждах нейното русо във всяка жена. Непонятна за мен студенина лъхаше от тази жена, но я обичах не въпреки, а точно заради нея. Всичко което не харесвах, ми стана любимо! За много много дълго време.
Как да търся и намирам това което търся, когато и аз не знам какво е??
Защо харесваме и изпитваме влечение към любими черти, а се влюбваме до безумие във съвсем случайни неща?!?!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - Представи оформени в идеала за жена...
26.03.2007 18:31
и реално въздействие на еротичен поглед, походка, загадка и сексуално излъчване? Може би това е идеал и нагон на самец? Знам ли? Аз съм една от многото жени!
цитирай
2. darknesd - Ами какво да ти кажа...
26.03.2007 18:35
...всеки мъж си има някаква представа за перфектната жена (или нещо подобно)...Само че и при мен винаги се случва така-тъкмо си реша какво би означавало това понятие, и се появява някакво същество, което често е много далеч от това, и все пак ме привлича...Така че явно стават подобни неща не само при теб. Честно казано, доста съм се чудел защо става така, и пак не стигнах до нищо смислено като заключения. Съвсем случайните неща, за които говориш накрая, може би ни привличат точно с това-откриване на нещо ново, върху което не сме се и замисляли...
Изобщо, по тази тема може да се разсъждава страшно много, но предполагам, че всеки (мъж) открива истината за себе си.

Поздрави,
цитирай
3. vanguard - Инди,
27.03.2007 14:36
много далеч във времето ме прати. :((
Дано стане като с 300 и ме изненадат малко по-рано от официалните прогнози. :)))
цитирай
4. bubulinka - Учените
29.03.2007 17:06
казват че всички тези предпочитания се коренят в детството, не само в родителите, ами по принцип неща, които като малък са ти направили впечатление, виж обаче защо се въвличаме в отношения с точноте противоположности не мога да ти кажа. Хора - глупави създания. Аз винаги съм си падала по много високи, много едри и много тъмни мъже и винаги съм търсела очи като моите - толкова тъмни, че спокойно да можеш да кажеш че са почти черни... Ей Бога ми, тея синеоки мъже ме разбиха! Разбирам много добре какво точно се опитваш да разбереш и повярвай ми - отговор няма.
Иначе искам да подчертая едно изречение от поста ти "Тъмнокосите и загадъчни жени могат да крият в себе си истинки вулкан от чувства и , по-добре бъдете сигурни какво правите с тях. " Адски си прав!
цитирай
5. pakostinka - "Защо харесваме и изпитваме влечение към любими черти....
02.04.2007 12:04
а се влюбваме до безумие във съвсем случайни неща?!?!"... вярваш ли наистина, че нещата, в които се влюбваш са случайни, защото според мен не е така... случайно нещо ли е начинът по който се усмихва човекът, в когото си влюбен? Случайно нещо ли е аромата му и нежния гъдел, който усещаш по цялото си тяло?
Може би търсиш не толкова цвета на очите, а излъчването което имат ...
Може би кафявото е меко и топло, но синьото и зеленото са по-студени и провокиращи...
Не знам...
Може би просто, това което имаме като типове мъже и жени е само, за да имаме някаква отправна точка? Може би е само, за да ни обърква и да ни кара да се питаме до безкрай... може би така трябва, а може би не...
А иначе и аз съм така... харесвам един тип мъже, а се влюбвам винаги в пълната им противополоност, но пък е забавно :)))
цитирай
6. sis - охххх,
02.04.2007 16:52
то..ако знаеш от къде ще ти дойде....

късмет :):):):)
цитирай
7. alisa - а може би просто
04.04.2007 16:39
ни връхлита точно онова, от което най-много ни е страх:))))
цитирай
8. stone - Няма списъци за тези работи
20.04.2007 17:12
Вчера четох един блог тук на едно момиченце, то си беше направило списък с 20-ина черти на идеалния си мъж, милото :-)
Ти си по-скромен, ама все пак трябва да напиша същото, което написах и на нея - и да се появи човек с всички черти по списъка 1:1, сам ще си намериш нещо, което да добавиш и ще почнеш да измисляш недостатъци, за да рационализираш факта, че привличането не може да се зароди изкуствено. И така, докато се появи случайният човек, заради когото ще скъсаш списъка!
цитирай
9. desislava71 - Кажи някоя стратегия, ако си срещнал подходящия човек
24.06.2007 16:25
да го задържиш за по-дълго:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211196
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930