Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2007 12:43 - Един миг.
Автор: vanguard Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3851 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2007 14:08


  8ми март. Часът е някъде около 3 и половина сутринта. На пътя между Пловдив и София съм. Опитвам се да държа отворени все по-тежките и тежки мои клепачи, а маркировъчната линия пред очите ми се вие като платинена плитка около тънък женски пръст.  Кракът на педала ми става все по тежък и тежък, а волана все по лек.
 Още малко и ще бъда в къщи, пред мен лъсват светлините на София и започвам финалното спускане.
Вече съм на равната отсечка и някъде близко пред мен е първият светофар на Горубляне.
Точно тогава изникнаха аварийните светлина. Жълти на репатраците, сини на полицейските коли, червени....красива по друго време и на друго място комбинация, която в този момент носи само едно смразяващо кръвта предупреждение....някъде пред мен е станало нещо. Наближавам предпазливо, очите ми са разтворени..сънят е избягал. Един обърнат камион, смазал разграничителната мантинела, няколко по-малки автомобилни трупа около него. Около тази купчина от метал се суетят пожарникари и полицаи, това е всичко което може да си позволи да види човек, другото не е нужно...мога да го оставя на въображението си.
Жестока картина, на която се нагледах откакто съм по пътищата родни.
И не можах да свикна. Сигурно защото виждам и себе си в някоя от тези безформени буци метал. И всеки път в главата ми се върти една натрапчива мисъл. Kолко ли хора чакат в този момент близките си да се приберат в къщи? И колко ли от тях не ги дочакват??
Искам да помоля всички хора. Уважавайте живота си и живота на другите! Никой не заслужава да завърши живота си смазан като копърка в консерва. Карайте внимателно, пазете най-скъпоценното нещо което имате! Вашите близки не заслужават съдбата да живеят с товара на подобна трагедия. Пазете живота!


Тагове:   МиГ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - Не само близките...
08.03.2007 15:07
но това е друга тема... знаеш ли, един ден се прибирах към родния си град и пътя беше блокиран... беше светло, но небето се беше надвесило над главите ни и имах чувството, че е настъпил Армагедон. Пътят беше блокиран и имаше опашка от минимум 50 коли...реших да се разходя и да тръгна напред/любопитството ми е порок/ и много бързо стигнах до мястото накатастрофата...ужасна и грозна гледка...с толкова много кръв и пара, излизаща от телата... видях труповете, които до преди няколко минути са били живи хора, които са се смеели ... Повярвайте ми, никой не заслужава такава смърт и погребение в затворен ковчег, който се налага да бъде такъв, защото от лицето не е останало нищо... 20 или 40 км/ч по-малко...цената не е толкова висока, според мен
цитирай
2. vanguard - Дори не е до километрите,
08.03.2007 15:24
просто трябва да уважаваме човешкия живот. Да даваме път когато се наложи, да не бъдем агресивни....да мислим с главите си. За безмозъчни шофьори няма място на пътя.
цитирай
3. comfy - Да... Пазете живота!
08.03.2007 17:01
Пазете живота си и живота на другите - колко актуално е това, приятелю, а как звучи тривиално - мамка му!!!!.................
цитирай
4. piccola - Вангард,
09.03.2007 07:36
благодаря, че написа този постинг!

Присъединявам се към твоят призив за живот!
цитирай
5. vanguard - Благодаря за подкрепата, Пик!
09.03.2007 11:16
Дано поне един човек го е прочел и е карал малко по-предпазливо!
цитирай
6. bamby13 - Абсолютно си прав
13.03.2007 16:53
Само миг невнимание и всичко свършва. Малко повече самонадеянист и непреценяване на ситуацията и няма поправителен, няма start new game! Толкова лесно се руши и толкова любов и време се изисква за да създадеш, особено когато става дума за човешки живот!
цитирай
7. viki11 - Винаги ли мислиш за всички? Не се ...
21.09.2008 02:46
Винаги ли мислиш за всички?
Не се ли уморяваш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211190
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930