Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2007 09:55 - И аз искам да живея
Автор: vanguard Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5470 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 21.02.2007 10:29


 Провокирано, по скоро-вдъхновено от пост на Бойо.
Кротко си сърбам първото кафе за деня и размишлявам над това което прочетох.
Днес трябваше да съм в отпуска, поисках си вчера 6(!!!) дена от събралите се вече 40, предполагам и шефа ме попита  уплашено......"You want to go out?"
Не, не искам да напускам, искам да си почина, по дяволите!! Искам да си  оставя телефона и компютъра в офиса и да не виждам и чувам никой! И как стигнах до там, че създадох инцидент като си поисках 6 дена свобода??
Със сигурност не бяха такива плановете в самото Начало. Знам защото бях там, преди толкова много години вече и мислех за себе си. Какъв ще бъда на 20, на 30, на...  Майната му.....май не се получи. И даже не знам дали съм се опитал да бъда това което съм искал. Просто се пуснах по течението, учех защото другите учеха, вършех си работата добре и растях защото другите казваха, че така трябва. Мда, добро момче.
 Кое от всичките толкова хубави неща, които наистина искаше да направиш и да бъдеш ти се случиха??? Нищичко.....нали?
А дали това че не си правил лошите се брои??
Не мисля...

Днес съм на работа, ще бъда и утре, а някой ден ще спра да мисля колко хубаво е да посадиш дръвче, и просто ще го направя! Ще...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boyoto - vanguard
21.02.2007 09:57
Ти си добър човек, вярвам в теб и в дръвчето ти...
цитирай
2. faerie - Ще ти се случат,
21.02.2007 10:09
не се съмнявай. Рано или късно, нещата се случват ..., поне ми се иска да вярвам, че е така.
Късмет ;)
цитирай
3. анонимен - Разбира се,
21.02.2007 10:09
че ще го направиш - и дръвчето и отпуска!
Според казаното от теб и анализираното от моят опит истината е: добър служител е този, който може да поиска годишният си отпуск до последният ден и никой да не го поглендне накриво :-)

Не говоря за милиционери - те имат по 3 месеца отпуск, но така е с парите, дошли наготово от данъкоплатеца без да правиш нищо за да ги получиш... Отплеснах се.
Взимай си отпуск, сади дръвчета, почивай като имаш нужда и СПОКО. Няма да те изволнят заради това :-)

Поздрави
цитирай
4. анонимен - Пацо :)
21.02.2007 10:15
Добрите хора накрая винаги си го получават .. онова, което заслужават. А то няма как да не е хубаво :)

Дори да не са осъзнали какво точно и кога са го получили. Така че :)))
цитирай
5. vanguard - Благодаря на всички,
21.02.2007 10:25
Zlika, шефът ми по-скоро се УПЛАШИ, че съм намислил да напускам. Това е гнусното в случая. А решението да остана все пак без отпуска си беше мое. Това е още по-гнусно. Жалко е когато работата или бизнесът ти са 90% от животът ти.
цитирай
6. pakostinka - Знаеш ли,
21.02.2007 11:33
много често, всеки един от нас си казва "Някой ден"... има много хора, които така и не успяват да направят онези неща, които са искали, защото непрекъснато са се криели зад тази реплика... има и други хора, на които им писва и просто започват да правят всичко на момента, а има и трети, които се учат да не отлагат толкова много.
Скоро, ама съвсем скоро 5-6 души, мои близки приятели и познати, ми казаха/без да се наговарят/, че е крайно време да стана поне малко егоист и да се науча да мисля за себе си... казаха ми, че не е важно да си добър с хората, а да си добър със себе си...
Тогава разбрах, че няма значение колко красота съм внесла в чуждите животи, защото моят собствен е уродлив и празен... та... уча се да не се оправдавам. уча се да бъда добра със себе си. но най-вече се уча, сама да определям какво и как да правя, защото ако не се науча... едва ли ще успея да създам всичко онова, което искам и един ден, просто ще спра да мечтая, което ще е и нещото, което ще ме убие.
Пожелавам ти да бъдеш повече егоист и да помислиш и за себе си, защото има дръвчета, които те чакат, да ги засадиш и съживиш, а може би и да ги вдъхновиш - кой знае :)))
цитирай
7. comfy - Не отлагай замисленото
21.02.2007 16:18
за дръвчето - ще се почувстваш друг човек, а и животът ти ще се промени... Ще видиш!

Поздрави! :))
цитирай
8. sis - може пък да е за добро
21.02.2007 17:19
..та като си намериш...едно момиченце и искаш да почиваш... и ще си вземеш и отпуската.

:):):):)
цитирай
9. vanguard - Ххаха,
21.02.2007 17:23
хора...всичките ме карате да се усмихвам.
Благодаря!!
Sis, толкова ли си личи че няма момиченце?? :(
цитирай
10. charovnabg - Ти си поискал цели 6 /шест/ дни,
21.02.2007 21:28
на мен за поискан само един-едничък,
няма да ти разказвам какво "цупене и мрънкане" падна...
но ми го даде-
този велик ден.
А аз вместо да си почина, поработих около 12 часа /втората ми работа/. Сега очаквам онези 4 почивни дни, които ще се съберат около 1 май,
за да заминем далеч от работа и София.
цитирай
11. viki02 - Сладурче!
27.02.2007 15:01
Ела да посадиш дръвчето в моята градинка. Създадох си дом, родих си дете, само дръвчето остана.
цитирай
12. trevistozelena - ммм
27.02.2007 17:20
мисля си колко много неща правим "защото така е редно"
цитирай
13. vanguard - viki02
27.02.2007 17:57
Ти си имаш дръвче вече, то е за нас, които си нямаме тези неща все още. :)))
Зелена, това май ни е проблема...
цитирай
14. tessy - да,
23.03.2007 00:00
и аз съм против тези неща "Така е редно". Кой определя кое е редно и кое не? Верно, че има и общи правила, но може да се опитаме да правим нещата спред собствения си "кодекс на честта". Може би се отплеснах от темата, а може би не...
Поздрави...
цитирай
15. stone - Пламене
20.04.2007 17:29
И аз бях така, докато не си поставих въпроса какво очакват те всъщност от мен и не мога ли да им го дам по начин, който да ми остави време и да правя нещата, които наистина ме интересуват. Но за да искаш нещо от тях, трябва да има и какво да им дадеш. Трябва да си уверен, че си ценен кадър, както се казва. Ако наистина си, можеш да си поискаш и получиш доста интересни неща. Аз например миналото лято работих дистанционно, носех си компютъра където ходех и си работех оттам. Повечето време бях на морето. Тази година мисля пак така. Айде успехи!
цитирай
16. viki11 - Кво съм те закоментирала и за се ч...
21.09.2008 02:39
Кво съм те закоментирала и за се чудя. Сигурно търся конспирация.
Е, посади ли дръвче?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210934
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031