Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2007 09:38 - Проклятие - благословия!
Автор: vanguard Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4994 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За бога,
 Аз съм прокълнат.:( Ама наистина, представям си как някъде в нечия къща и шкаф лежи малка кукличка наречена Пламен, набодена през сърцето и главата като игленик. Ако иглите са пропорционални на нещастията предвидени да се струпат на бедната ми глава, то сигурно кукличката едва крета, обременена от половин килограм поцинковано желязо. Повече даже! Кривогледа орисница се грижи всеки ден да бъда маскимално рефрешнат от към злополучия, беди, недаразумения и странни сутиации. Тази женица, ако я срещна някога, някъде....ще се чудя да я черпя ли една малка мастичка с плодова салата или да и забия един право между кривите очи.
Защото на човек понякога му идват в повече приключенията. Така де, вижте Одисей, Язон от Аргонавтите,Дон КИхот, Барон фон Мюнхаузен,Многострадалната Геновева :) (ако я помните)....и т.н. и т.н.,хайде, да не ги изброявам всичките поименно...те си знаят.
Персонален любимец ми е разбира се Одисей, този мъченик е бил токова зле, че някак си е успял да превърне името си в нарицателно. А и ако аз визуализирам мъчителя си като кривогледа, злобна и завистлива старица...той е имал работа с могъщи (верно че понякога дребнави и подли) богове! Хаха, я да видим как ще забиеш един в десятката на бог като Посейдон?!?!?!? Не че много хора не са се опитвали, (като един мой приятел обича да казва....не може да е****ш дявола във въздуха), просто няма как, а и все някак боговете винаги са имали последната дума. И как няма, с такива неограничени ресурси! Е, моята старица е слабичка, така и не успя да ме заточи на остров в компанията на Калипсо и нейните френдки, но пък има много близки попадения, мисля че е започнала да компенсира липсата на способности с повечко въображение. Така де, чартъри до гръцките острови, командировачни, антична обстановка, масовки с приказно красиви русалки и тяхната кралица и морски чудовища, кой в Източна Европа разполага с такъв бюджет???! За Пламенчо по-добре да стъкмим едно малко пътешествие, малко снежец, малко дъжд, малък замък със съответните строги пазители....мнооого недоизречени неща, тайни, скрити погледи и усмивки. Хмммм, хубава история този път, признавам. И аз с моето развинтено въображение не бих могъл да измисля подобен съспенс. Е не е с размаха на античен герой, но все пак сме само хора, всеки със своите слабости и недостатъци. А и някак си, въпросните герои все някак си се изхитрят да се сдобият със статуса на добрите във филма, имат си съответните врагове....които са винаги лоши. Една такава повсеместна недвусмисленост и буквалност. Лесно им е било, да ги вземат мътните..!! Я да ги видя какво щяха да правят, ако имаха насреща си взривоопасен коктейл от чувства, съмнения, съвест, тревога и слабост???? Одисей щеше да ходи на психоаналитик, а милата му съпруга на брачни консултации. Щяха да раздирани от противоречия. Той може би, уморен от пътешествия щеше да се установи на острова, а тя щеше да приеме някой от кадидатите си за съпруг. Щяха да се чудят цял живот дали са постъпили правилно. И на обратното биха се чудили.
 Защото моята лоша старица, знаейки за прословута ми невъзможност да обмислям трезво ситуациите и да се хвърлям презглава в всяка сложна и с неочакван и непридвидим край такава, ми заложи поредния си капан. Капан ли е обаче този път?? Или е време да се усмихна на орисницата си и да приема това, което има да ми предложи. Без съмнение и без разочарование. Ще дам всичко от себе си и няма да съжалявам за нищо....този път Пацо ще бъде Одисей.


Тагове:   благословия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pandorali - :)
30.01.2007 09:59
нашите старици май отдавна са се пенсионирали и не
ни остава друго освен да опитваме и да се надяваме все някога да се получи:)
цитирай
2. анонимен - I AZ SAM...
30.01.2007 10:26
i az se 4uvstvam kato kukla, v koiato zabivat igli...ot nedorazumenia, stranni situacii i t. n...! ama iavno sa se svar6ili dobrite orisnici i za takiva kato men ne e ostanala nito edna svoborna...?!?!?! ako vse pak se osvobodi niakoia neka da "poogleda " spisaka i ... moje i na men da mi se slu4i togava...4UDOTO...
цитирай
3. tanque - ***
30.01.2007 14:14
Ауу, Пацо, моля ти се, недей че ме плашиш...Това вуду си е сериозен повод за притеснение.
А Одисей си струва да бъдеш само ако вярваш, че те чака някоя Пенелопа.
Усмивки и горе главата:))))
цитирай
4. vanguard - Танче....:)
31.01.2007 08:55
Няма да се пуашиш, беше само лирично отклонение.
Ще си бъда Одисей най-вече заради себе си. А Пенелопа....много и здраве, ако не ме дочака. ;))
цитирай
5. tanque - ***
31.01.2007 09:33
Как няма да те дочака, непременно те чака някъде.

По този повод - преди доста време някъде ми е попаднало това стихче - за съжаление не помня автора, но го помня наизуст - специално за теб, ето го:

Вятърът платната ми люлей,
като нежен вихър ги разтърсва,
няма да те чакам, Одисей!
Построих си лодка - ще те търся!

Пожелавам ти такава Пенелопа!:)
цитирай
6. vanguard - :)
31.01.2007 09:59
Благодаря ти, мила!!
Ей такива жени ни трябват на нас одисейците.
"Вятърът платната ми люлей,.."
хммм...;)
цитирай
7. piccola - ммммм
01.02.2007 18:35
харесва ми...!
не се сърди, но в главата ми започнаха да се въртят едни мисли, които биха приключили в една мнооого интересна приказка...
остров....обречена душа, тръгнала да търси ненамираемото...отплавала надалеч...търсеща прокълната....
хммм:)
цитирай
8. vanguard - "Търсеща прокълнатата.."
05.02.2007 16:24
Пик, обречен съм да търся, то е ясно....но защо все прокълнати намирам?? :(
Така се раждат приказките явно..:)
цитирай
9. анонимен - не бе вангард
08.02.2007 15:31
просто всички сме прокълнати, няма значение коя от нас ще избереш:))))) поздрави - твоя позната
цитирай
10. vanguard - Моя позната,
08.02.2007 16:38
да беше написала името си, за да знам дали аз не съм те избрал или ти мен. :D
цитирай
11. анонимен - жокер от приятел:)))
12.02.2007 12:03
анонимна 9.
доста често мислим еднакво в блога
цитирай
12. vanguard - Хаха,
12.02.2007 13:24
а защо още нямаме нов блог???
цитирай
13. анонимен - хубавте неща
12.02.2007 16:09
стават бавно:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210945
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031