Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2007 20:27 - Вангард
Автор: vanguard Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6852 Коментари: 20 Гласове:
0



 Понякога си мисля че съм роден за други времена.
Вися като цифка в офиса цял ден, а главата ми пулсира от тревожни мисли.
Доставки, обороти, пари, разходи, приходи.............иде ми да изляза пред фирмата и да си скъсам ризата викайки нещо. Е не знам какво, ама нещо много силно. Да изрева искам. Като лъв разскъсал клетката си, земята да потрепери пред мен. И не знам какво да направя после, може да се върна и да изпокъсам всички документи, да си счупя лаптопа в главата и да изпотроша всички мебели. После ще хвана гората, някъде по-далеч от цивилизацията, колкото се може по-далеч всъщност, като пътем счупя от бой няколко особено неприятни за мен съперници.
Бе, роден съм за други времена. Времена, в които ще да въртя бойна брадва
на някое поле , ще крещя колкото си искам и целият облян в кръв и пот ще тържествувам над телата на падналите си противници. Времена в които всичко ще бъде ясно  и чисто. Враговете ми ще бъдат хора срещу които ще заставам, за да победя или да умра.  Ще живея на открито, ще се храня с каквото падне, ще спя кадето падне. Ще бъда човек, каквито сме били преди да ни се сплескат гъзовете по бюрата или седалките на колите. Когато някой иска да ми каже нещо, няма да ме топи пред ръководството и измисля долните си скапани интриги, ще има само една единствена възможност....да вземе меча и да застане срещу мен или да се махне от пътя ми.
Ехх,  защо се появих толкова късно??? :((  Решавам битките си дипломатично, показвам силата си в сметките, а решителноста във финасови рискове. Вечер съм уморен, а тялото ми е било неподвижно цял ден. Кръвта ми вместо бурна и гореща е застинала във вените ми, а сърцето ми бие, прескача. Защото и то е родено за други времена. Времена в които ще минавам 45 километра на ден за да стигна крепостта където са обсадени другарите им, за да се хвърля и изгоря в битката или  приветствам победата върху купчина разъсани трупове. Да чувствам как тялото и душата ми ликуват, кръвта ми ври, сърцето тупти силно и равномерно. И да дишам дишам, не вонящата смрад на Кремиковци, пушиляците на тенекиените кофчези, бръмчащи наоколо, а кристалния и чист въздух на земята,земята каквато била някога.
Затварям очи за миг, изпускам цялото напрежение от мислите си, потапям се своя си отдавна изгубен свят и там намирам себе си отново. И пак тъжа, защото аз съм тук, а то е било тогава. Тогава когато мъжете са били мъже, а жените жени, а лъвовете са живеели сред свободните простори....горките не са знаели че още тогава са били положени основите на бетоновите клетки, в които техните внуци са щели да глозгат кокали за радост на публиката.
Роден съм за други времена, но живея сега.
Искренно вярвам, някой друг Вангард живее в паралелен на нашия свят и сега разсича ликуващ , поредния си неприятел.
А аз съм сега и тук и ще бъда такъв какъвто искам да бъда....само в мислите си.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanque - ***
11.01.2007 21:02
хмм, някак си представям точно как разкъсваш ризата и изреваваш като лъв:)
Бъди такъв, какъвто искаш!Винаги:)
цитирай
2. анонимен - Лъв, разкъсващ клетката си!
12.01.2007 00:24
Нали знаеш, че си? И че можеш да правиш абсолютно всичко, стига да го искаш, нали така? Ти ме учеше на това, ей!!!! :-)))
цитирай
3. kardamom - поздравявам те..
12.01.2007 07:51
и аз се чувствам така понякога.. много добре те разбирам...и винаги съм се стремяла да избягам от сивотата на ежедневието и скучния живот чрез мечтите си.. и аз мислено се пренасям в друга епоха... де да можехме да избираме времето през което ни е отредено да сме на този свят.. нали.. щеше да е прекрасно.. мечтай.. смело..
цитирай
4. vanguard - Танче,
12.01.2007 09:28
Благодаря за вдъхновението! Писах след като прочетох твоето нещо за Lineage :)))
Мейчо, батко ти Вангард много обича да учи хората, ама сам прави много трудно нещата. :((( А и в случая....писах буквално, как да го направя....тези неща са само в книгите и главите ни?
Мерси....kardamom.
цитирай
5. tanque - :)
12.01.2007 10:18
ммм, разбрах аз, радвам се да вдъхновявам:) пак заповядай, щом ще пишеш такива хубави неща:)
цитирай
6. анонимен - Проблем е
12.01.2007 10:24
И аз съм си мислел да се установя в някоя гора ама вече съм научил членоразделната реч, а това е голям проблем...

Поздрави
цитирай
7. vanguard - Zlika,
12.01.2007 10:26
Човече, както винаги приземяваш хората за секудни. Поздрави ;))
Танче, ще черпя с пълна сила, да знаеш!! :))))
цитирай
8. mattea - подлости винаги е имало,
12.01.2007 14:41
дори и при рицарите и в битките.
цитирай
9. charovnabg - здравей
12.01.2007 18:33
Разбирам те...
като ми стане така-
хващаме пътя за Родопите -
за колкото дни можем.
Идвам си - пречистена...
цитирай
10. ani101 - хаха
12.01.2007 18:33
Мислех ,че само аз занм думата "цифка" ....

Времената не можеш да смениш , но можеш да смениш работата . Май не те свърта на едно място.

А, ако питаш мен , с тази енергия си роден точно за време като това. Само я впрегни в нещо което ти харесва.
Май нямаме много патриоти и рицари в днешния ден, а отчайващо се нуждаем от тях!

Междувпрочем, какво точно работиш?
цитирай
11. milionche - Както винаги си много колоритен...
17.01.2007 12:46
Само един съвет от мен - не вярвай в силата на надеждата , тя е най-измамното чувство. Точно надеждата да се случат промените сами, ни правят такива несигурни и...сплескани зад бюрата и сметките.. Дерзай и не спирай да мечтаеш!
цитирай
12. aseng - Все така мечтай:)! Мислех да ти о...
17.01.2007 15:21
Все така мечтай:)! Как всъщност са изглеждали, времената, които си представяш, в случая не ти е толкова важно:)! Пък и аз също обичам фентъзито, така че просто ще си мълча:)!
цитирай
13. vanguard - Sasi,
18.01.2007 19:59
не знам как го правиш, но винаги целиш десятката.
И да знаеш, някога наистина ще си намеря такова животинче, и всичката ми енергия ще отива в това да я опитомя.
Благодаря :)
цитирай
14. delfin - Delfin
20.01.2007 16:35
Ами незнам какво да ти кажа, но ми хрумват 2-ве неща. Едното е, 4е ако работата ти не те прави щаслив трябва да се замислиш да правиш нещо, което ще те кара да си доволен от себе си. Е, няма рицари и битки сега, но предполагам, 4е ще се сетиш за неща които ако ги вършиш ще си доволен от себе си. А другото е, 4е не трябва да се взимаш толкова насериозно. Незнам как става, но мисля 4е е правилен на4ин за възприемане на света.
цитирай
15. анонимен - СЃСЉРЅРё
11.05.2007 13:35
Защо така си мислиш,че си роден за други времена.Мисля че времето в което живеем ни дава вазможности да се развиваме и усъвършенстваме.Много бързо се развива науката и технологиите.
цитирай
16. анонимен - СЃСЉРЅРё
11.05.2007 13:38
Защо така си мислиш,че си роден за други времена.Мисля че времето в което живеем ни дава вазможности да се развиваме и усъвършенстваме.Много бързо се развива науката и технологиите.
цитирай
17. анонимен - СЃСЉРЅРё
11.05.2007 14:09
Защо така мислиш?Аз мисля,че сега има по големи въэможности да се развиваш и усъвършенстваш стига да имаш желание и амбиция.
цитирай
18. анонимен - РЎСЉРЅРё
11.05.2007 14:27
Защо така си мислиш.Аз мисля,че сега има по голяма възможност да се развиваш и усъвършенстваш отколкото в миналото.
цитирай
19. анонимен - СЉСЉРЅРё
13.05.2007 14:58
Засто така си мислиш?Времето в което живеем е Super.Само има някои неста които не харесвам, но няма да ги казвам.
цитирай
20. анонимен - СЉСЉРЅРё
13.05.2007 14:59
Засто така си мислиш?Времето в което живеем е Super.Само има някои неста които не харесвам, но няма да ги казвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211103
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930