Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2007 11:23 - Антиблогрол
Автор: vanguard Категория: Други   
Прочетен: 15984 Коментари: 59 Гласове:
1

Последна промяна: 24.04.2007 11:07


1. Lemonpie - заради перманентния flood на "Избрани" с безсмислени теми като тази, тази и мнимият и опит да напусне blog.bg с цел да привлече повече внимание.

2. Artanis - заради вечното му отрицание към България, българите и всичко българско. Заради обидите които си позволява да публикува. И не на последно място за парвенющината от тук и тук.

3. Noir - Принца е тук, защото е безбожно красив и чаровен.  Остави толкова много разбити женски сърца след себе си, ние простосмъртните сме ощетени.

4. Andreytcho - Андрю заради големият атрибут който размахва навсякъде. Другото си му е ОК. ;)

5. Varg1 - тотална лудост.  Ако някога сте искали да надникнете в съзнанието на подрастващ сериен убиец....това е вашето място.

6. Marty - с този пост.  Заради ксенофобията и превзетия елитаризъм. Заради отричането на правото на свободен избор на хората.
За мен София е столица на цяла България, следователно принадлежи на всички българи, пък били те и перничани.

7. Избрани - между моят и тези на редакторите вкусове, има около 4% съвпадение. Лично за мен това е достатъчна причина. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - усещам....
03.04.2007 11:43
че списъка ще бъде интересен....и на всичкото отгоре дълъг:)

цитирай
2. vanguard - :)
03.04.2007 11:47
Ще бъде интересно, дам. Дано хората които пръсъстват тук го приемат като забележка, не като обида..
цитирай
3. анонимен - ДК:..
03.04.2007 11:54
Тва е идейно.


PS:......
Хм, всъщност. След прима виста -> Каква е целта?
Печелиш врагове и абсолютно нищо друго.
Тези, дето не са ти по вкуса просто не ги четеш или пък
нарочно ги четеш, за да им се издразниш,
ако примерно си ядосан и няма на кого(или не искаш на тези около теб) да си го изкараш. ;]

верно, кажи каква е идеята ?;]
цитирай
4. vanguard - Я още един път, че не схванах,
03.04.2007 14:04
тук имало неписани норми???
vanguard.blog.bg е моето място, единствените норми тук, са моите норми.
Колкото до Лимончето, това че ти си възприела поставянето и тук, по този начин...ами това си е лично твоята интерпретация, не мога да помогна...

цитирай
5. анонимен - :-)
03.04.2007 14:24
Аз ако започна с подобен списък, край няма да има :-D
Но... предпочитам да се съсредоточа върху смислените неща, които ме правят (биха ме наперавили) по-добър :-)

Поздрави
цитирай
6. vanguard - Дам,
03.04.2007 14:54
няма такова нещо като лоша реклама. Пределно ясно е. Факт е и това че "блогрола" ми няма такава посещаемост. :)))
Сигурен съм, накрая всички ще разберат каква е идеята на тоя "антиблогрол". ;)))
цитирай
7. анонимен - ДК:..
03.04.2007 18:10
So we're looking forward to it ...
цитирай
8. monnio - хаха, луд човек
03.04.2007 18:15
то народа че е луд и други ги е емнала блогманията като форма на забавен чат - ясно; тоя пич обече е съвсем врътнал, на мен като не ми се чете не чета, ако ми писне или искам да сменя публиката - блогове колкото искаш - обществени; винаги може да си купиш хост и за личен, нали?
а кво те бърка избора на редакотрите за първа не разбрах?
цитирай
9. lemonpie - Хех,
03.04.2007 18:18
Вангард, аз се чудя защо ме четеш всеки ден, а то си си бил търсел повод да се заяждаш :))
Ако нещо не ти харесва при извеждането на избрани на първа страница, можеш да се обърнеш към хората, които ги избират. Нямам роднински връзки с тях и колкото ме избират мен, толкова и другите.
Винаги би могъл да се спасяваш в наличния си блогрол и да четеш това, което ти харесва. Не смятам да коментирам посочените от теб постинги.
Мерси за рекламата, обаче :)))

P.S. Аз нали мога да продължа да те чета?
цитирай
10. vanguard - Казват,
03.04.2007 18:27
че човек си личи най-вече според това какви са приятелите му. Аз бих казал и според това какво чете, а и каква е личната му позиция към тези неща.
Аз направих своето изявление по този повод. Както положително, така и отрицателно. Да, чета те и най-вероятно ще продължа, иначе нямаше да ме дразниш с някои от постовете си (признавам, съвсем първосигнално).
Колкото до това дали са в "Избрани" (Мисля че е по-коректно да бъдат "Избрани от редактора")... божа работа. :)
цитирай
11. vanguard - monnio,
03.04.2007 18:30
Много си прав, човече, само се чудя...ти какво правиш в моя блог??? Хващай гората - дето има една приказка.
цитирай
12. noir - ~ N ~
03.04.2007 18:41
Аз съм съгласен за Андрейчо да е в черния списък, но аз тоя голям атрибут не съм го видял. Пък не ми прилича на такъв човек. По-скоро щото е тъпо копеле заслужава да е тук. А колкото за мен - това е безобразна лъжа! Плюс това жени има за всички! :)
цитирай
13. vanguard - Мдам,
03.04.2007 19:08
има....за няколко дена. А после???
цитирай
14. monnio - vanguard, човече
03.04.2007 19:11
ако не ти аресва ... трий бе ...
а иначе ми го пуснаха тоз линк. не съм от ничий антураж и не ода по людете да зяпам ко пишуват.
ае со здраве, нема ти пишувам повечко, оти не чини и пет пари.
цитирай
15. анонимен - Хах
03.04.2007 21:47
Аз разбирам. Вангард посочва хора в антиглогрол. Ок. Той не казва, този човек ми е противен! А казва (блогът на) този ме дразни с това и това. Мен може би всеки тук ме дразни с нещо конкретно. Както предполагам и много от вас, нормално е, просто той е решил да го опише в антиблогрол. :)
цитирай
16. анонимен - OMG
05.04.2007 09:22
тва е гениална идея! не мога да повярвам ,че не съм се сетил първи!
цитирай
17. marty - vanguard, човече
05.04.2007 10:50
Искам и аз в тази компания - много ми харесват и петимата.
И както се казва в онази ирландска поговорка -
"В Рая въздухът е чист, но в Ада компанията е за предпочитане"
Поздрави
С.
цитирай
18. vanguard - ;)
05.04.2007 11:50
Готова си.
цитирай
19. marty - Благодаря
05.04.2007 12:30
Точно с този си постинг много се гордея.
Освен това имам право на него по две причини -
поне-
1. Бях защитник в комисия на кметските избори в полза на Генарала
2. Бойко Борисов си е мой кмет - ще си му пиша каквото искам.
Сега да не ме изтриеш, ей
Аз те чета с интерес...
Все пак.
цитирай
20. анонимен - Поздравления...
05.04.2007 12:51
Аз съм само ваша читателка/почитателка по точно на блога/,но останах силно впечатлена от мнението ти за"страсти и пасти"..Беше кратък много точен и ясен.Много ми хареса и аз и писах същото,но маи тя не го пусна./и има защо/.Всеки е свободен да си подбира четивото.А колкото до класации направо лъхаха нотки на злоба,завист и още нещо с неясен произход.Еи за туи и не желая да се регистрирам.То ще трябва после да се кося и кахъря за простотии-тъи ми е кеф да ви гледам сеира от страни.Пък дали за град.кенефи ,или друго ще чета си е лично моя работа.Тъи,че много ми хареса,че се намери някой да я насади както трява.Ти направо ми го взе от устата. Р.РПосле,блога не е тясно специализиран,а всеки е свободен...
цитирай
21. анонимен - Ах,
06.04.2007 17:10
колко си лош само!
цитирай
22. анонимен - Огледах тези
10.04.2007 12:36
блогове които ми бяха непознати и съм склонна да се съглася с твърденията които си изложил, но само за някои от блоговете.
Lemonpie нямаше нужда да я гледам, аз си я знам нея. Тя си ми е абсоютна любимка. Това дето си го написал не го приемам.
Artanis - виж, за него си прав.
Noir и Аndreytcho ги слагам заедно, защото тях не си ги оградил в отрицателни коментарии. Всичкото им е наред, тях също много ги харесвам. Дали на Андрей му е голям или не, честно казано ми е все тя, защото се интересувам не от това колко е действен в панталона, ами как си води блога. Супер се справя и го подкрепям.
Позволявам си, въпреки че още нямам разрешение, да го наричам така и дано не се разсърди:
Принца си е страшен пич и мога да му кажа само едно "Евала" ако разбива сърца навред.
Ето тук вече съм съгласна. НЕ КОМЕНТИРАМ, ЗАЩОТО МЕ Е СТРАХ ДА ИЗКАЖА МНЕНИЕ.....
ОК, ненормален е. Казах го. Дано не ме убие.
Марти е съвсем нормална и има хубав блог. Уверих се в това.
цитирай
23. vanguard - Виждам,
10.04.2007 13:00
доста добре си възприела стила на "абсолютната си любимка", да не казваш НИЩО с много думи. Не възприемай буквално всяка една дума, която съм написал. Понякога между редовете можеш да откриеш много повече неща...
цитирай
24. lemonpie - ***
10.04.2007 13:33
Специално бих искала да помоля хората, на които не им харесва присъствието ми в интересния антиблогрол на Vanguard да спрат да коментират това с него. Ясно е, че мястото си е негово и ще си пише каквото си иска в него. Спорове по отношение наличието или не на някой тук са безсмислени и безпредметни. Целта на Vanguard не ми е ясна така или иначе. Нито аз ще се променя, нито пък той ще се промени. Затова - всеки си чете каквото иска.

Специално подчертавам, че не искам повече да се коментира дали съм или не тук. На кой му пука в крайна сметка?
цитирай
25. vanguard - Именно,
10.04.2007 13:39
не мога да схвана защо се държиш като царицата майка и даваш наставления, след като не ти пука. Просто ги остави да пишат. Аз се радвам на всяко КОНСТРУКТИВНО мнение, пък било то и критикуващо ме. За жалост доста малко са тук.
цитирай
26. lemonpie - Развесели ме сега :)))
10.04.2007 13:48
Просто ми стана смешно как се обсъждате. Интересното е, че никой не разбира, че няма да си промениш мнението. Безсмислените спорове (или обсъждания) са абсолютно излишни.
Поздрави,
цитирай
27. анонимен - Това, че ме сравняваш с lemonpie
11.04.2007 12:59
само ме ласкае и ме радва. Разбира се, че съм разбрала какво искаш да кажеш, достатъчно умна съм.
Просто исках да го запазя за себе си.
Kisses by Leil1ny105 {}
цитирай
28. анонимен - Прави си за Андрейча, побърка ни ...
13.04.2007 11:46
Прави си за Андрейча, побърка ни всички с онази си хилава работа...А принца не бих казал че е толкова красив, просто е самовлюбен в себе си, в крайна степен.
цитирай
29. анонимен - Ха, Принцът е номер 1
13.04.2007 11:52
А на Андрейча не сме му виждали работата, знае ли човек, може да ни изтепа всички ..
цитирай
30. vanguard - Нема да говорите така,
13.04.2007 12:04
за моите любимци, че ще ви изтепам аз!!!!
цитирай
31. анонимен - Не, меймей, не се плаши, нема стр...
13.04.2007 12:21
Не, меймей, не се плаши, нема страшно! Едва ли му е сериозна оная работа - щом само за нея дрънка, явно голем проблем има човекът...
цитирай
32. vanguard - Предлагам да го помолим за снимка,
13.04.2007 12:24
и така да решим този важен спор, веднъж завинаги....
цитирай
33. анонимен - Аз
13.04.2007 12:29
да ходя да видя и да ви кажа, а?! Щом като е толко важно ..
цитирай
34. анонимен - Не, ще трябва поне 2 снимки - в кротко ...
13.04.2007 12:30
Не, ще трябва поне 2 снимки - в кротко състояние и в по-събудено, както се казва.
Но ако той, хитрецът, ни прати нещо, обработено с фотошоп и надуто до гигантски размери? Та това е напълно в стила му, и тогава ще уплаши той до смърт и меймейката...Кво да правиме сега? Дай идея! Може би ти да го снимаш?
цитирай
35. анонимен - Ааахххх, Меймейката си има име
13.04.2007 12:35
и то не е Меймейката. Това първо. А второ, може би наистина ще трябват две снимки, да ги наслагваме и да се събере атрибутът на тях, а?! Не я мисли Мей, тя не се пуаши уесно ..
цитирай
36. анонимен - Ми не знам от кое се плашиш, а от кое - ...
13.04.2007 12:39
Ми не знам от кое се плашиш, а от кое - не, но нали ти точно изрази опасение бат Андрейча да не ни изпотепе всинца с оназ си работа, кат я развърти!
цитирай
37. анонимен - Че то това страх ли е ..
13.04.2007 12:40
може с радост на сърцето и пламък в очите да съм го казала.
цитирай
38. анонимен - Кой те знае? Тя, женската душа, крие ...
13.04.2007 12:44
Кой те знае? Тя, женската душа, крие много тайни, а твойта - дваж повече!
цитирай
39. анонимен - С какво е по-специална моята
13.04.2007 12:45
та дваж повече тайни да крие!?
цитирай
40. анонимен - По специална си, дори и с това, че си ...
13.04.2007 12:48
По специална си, дори и с това, че си такваз активна блогърка!
А и пишеш любопитни неща, не заливаш Интeрнета с глупотевини:)
цитирай
41. анонимен - Любопитни
13.04.2007 12:52
не изключва напълно глупотевини .. :)
цитирай
42. анонимен - Щяхме да ти го кажем, ако бяха глу...
13.04.2007 12:54
Щяхме да ти го кажем, ако бяха глупотевини, нямаше да те пожалиме, бъди сигурна!:)
Странно е само, че още си нямаме блогърка, която да е женският вариант на Андрейча! Представяш ли си какви бисери щеше да пуска всеки ден!
цитирай
43. alex4o - ужасно забавно:)
18.04.2007 00:47
мисля, че никой от хората в антиблогрола не би траало д аго въприема като обида:) просто е забавна забележка:)
цитирай
44. viki02 - Много добра идея!
21.04.2007 11:03
+ и за обективност. Не се заяждаш.
ПРопуснал си ме ;-)
цитирай
45. candysays - Идейно...
24.04.2007 13:49
Само това мога да кажа...
(след като успях някак да изчета всичко, написано дотука ;)
цитирай
46. andreytcho - намерих този пост след като писах отново за хуя си :))
24.04.2007 15:03
и това ако не е съвпадения здраве му кажи !

аз се изненадах че имах толкова ЛС от рода, абе верно ли ти е голям? Колко е ? И би ли ме наебал някой ден? докато бях в отпуск. После се фанах за хуя и го намазах с гел, и като ги почна......та до днес.

Добър лист иначе :)
цитирай
47. анонимен - Превъртял е тоз пич. . . Чекиджия ...
24.04.2007 15:37
Превъртял е тоз пич...
Чекиджия номер едно в Републиката, кво друго да кажем
цитирай
48. анонимен - Не исках да съм първата дето ще попита, затова се успокоих като разбрах, че други мацки са ме изпреварили,
25.04.2007 13:27
ама Андрейчо, наистина ли ти е толкова голям?! Колко (санти)метра ти е? Айде, от мен да мине, няма да те карам да ме ощастливяваш ама да знайш, че си те харесвам от ехееее време, та... абе ти си знайш.
Много за теб загоряла.
цитирай
49. viki02 - Андрейчо,
25.04.2007 17:46
че то хубав секс не се прави с голям уй, бе момче. ВАжното е да го можеш, а можеш ли го не говориш толкова много.
Що съ издъваш?
цитирай
50. andreytcho - viki02 :)))
25.04.2007 17:59
твоя аргумент е верен само когато или нямаш голям пенис или не са те ебали с голям такъв.
секса се обсъжда от онези които го правят и от онези които искат да го правят.
аз лично съм пристрастен затова говоря толкова. а това че пениса ми е по-голям от средностатистическите 16см няма нищо общо.
цитирай
51. viki02 - милия,
26.04.2007 17:23
че аз не съм била с някой си 16 см. ДАли е средно, не знам, но за Китай може.
Иначе според възпитанието, сексът се обсъжда от по-низшите слоеве. Другите обсъждат...някак по-смислено от твоето. Тия дет се хвалят, най-са ми тъпи. Истинските мъже, андрейчо, показват, не казват. Защото животът им не се върти около уя. Ще се радвам и ти (още един гражданин на тая държава) да се издигнеш и да надживееш тези празни хвалби. Има си друг начин да го кажеш.
цитирай
52. andreytcho - хаха - "сексът се обсъжда от по-низшите слоеве"
26.04.2007 17:39
Аз съм свободно мислещ човек, затова говоря както и за каквото си реша.

А в по-висшите слоеве може да се ебете като глухонеми for all I care.
цитирай
53. viki02 - не бе,
26.04.2007 17:43
просто си говорим за секса неща, които имат смисъл, възбуждат те, но не така грубо, абе тъпо.
цитирай
54. varg - ne te li e strah
05.05.2007 09:29
4e moje da vleze6 v moqta seriq ot ubiistva?
цитирай
55. анонимен - оХ,
06.05.2007 15:01
него го е страх колкото мене. Треперят ми мартинките, десет дена не смея хапка в уста да сложа защото varg си точи ножа да ме заколи или там каквото мисли да ме прави, даааа... най-много да пе подстрижеш с нокторезачка :).
цитирай
56. tessy - аз също подкрепям това,
30.05.2007 21:10
което си казал за избрани, а да не говорим, че и класациите са напъно ненужни за мен...
Поздрави
цитирай
57. анонимен - долу
01.07.2007 21:38
класациите!
РЕВОЛЮЦИЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!
цитирай
58. viki02 - повече коментари,
01.08.2007 16:29
отколкото блогове...Браво!
Почти изцяло съгласна, тук там нямам мнение, но ми хареса! И за Избрани...
цитирай
59. viki11 - Особено за Избрани!
18.04.2009 10:22
Особено за Избрани!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanguard
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211201
Постинги: 24
Коментари: 329
Гласове: 1930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930